23 septembrie 2010

Miley Cyrus s-a saturat de zvonuri si explica tot in 'Everything'

Miley Cyrus s-a saturat de toate zvonurile care au aparut in ultima vreme legat de viata ei amoroasa si cum Twitter-ul nu-i mai ajungea ca sa scrie tot, a facut un videoclip pe care l-a postat pe YouTube.

In videoclipul numit sugestiv "Everything", Miley spune ca vrea sa spulbere toate aceste zvonuri si sa le transmita fanilor ca ii iubeste.

Zvonurile despre care vorbeste Miley sunt cele aparute in ultima saptamana, printre care ca ar fi fost oprita de politie pentru ca vorbea la telefonul mobil in timp ce conducea, ca s-ar fi mutat cu noul ei iubit sau ca s-ar casatori.

Cateodata cred ca e important ca eu sa-mi pot contacta fanii in mod direct. E important sa am controlul asupra a ceea ce s-a spus despre mine," spune Miley in videoclipul care a fost postat Marti. "Cateodata mai scap si eu lucrurile de sub control si, desi zvonurile nu conteaza, vreau ca fanii sa simta ca au o legatura directa cu mine si nu sa auda un milion de lucruri diferite de la un milion de 'surse' diferite."

“Cand lucrurile sunt scoase din context, eu ajung sa fiu ranita. Pentru ca stiu ca aceste lucruri spuse despre mine sunt complet false."

Bine Miley, te credem, dar poze precum cea cu politistul care te-a oprit cand tu erai la volan sau cea in care te sarutai pasional cu prietenul tau nu pot fi toate contrafacute, nu?



Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply