27 octombrie 2010

Rihanna, despre episodul Chris Brown: “Aveam nevoie de ceva care sa ma trezeasca la viata!”

Chiar daca o vreme a preferat sa nu faca niciun comentariu despre sfarsitul relatiei sale cu Chris Brown, Rihanna a marturisit de curand ca a reusit sa depaseasca definitiv acest incident neplacut care, surprinzator, a ajutat-o sa se mobilizeze si sa-si stabileasca prioritatile in viata.

Dumnezeu are cai ciudate de a-si pune in practica vointa, iar cand acest lucru ti se intampla tie, initial te intrebi cu ce ai gresit si de ce ai merita asa ceva. Cu toate acestea aveam nevoie de o schimbare in viata mea, de un punct de cotitura si chiar de asta am avut parte“, a declarat Rihanna intr-un intreviu acordat revistei Marie Claire pentru numarul din decembrie.

In acelasi interviu, artista a facut cateva dezvaluiri despre momentul in care a decis sa puna punct relatiei cu Chris Brown: “Tin minte ca ma aflam intr-un hotel din New York cand am realizat ca s-a terminat si ca trebuie sa trec cumva peste asta. Din acel moment am inceput sa ma simt altfel. Nu-mi mai era teama, nu ma mai simteam singura, din contra, imi doream foarte mult sa ma ridic si sa ies din nou in lume”, a marturisit artista care a mai adaugat ca mass-media, prin mediatizarea excesiva, i-a ingreunat situatia.

In final Rihanna a marturisit ca nu regreta in niciun fel decizia luata si ca a ajuns sa perceapa incidentul ca pe o lectie importanta de viata.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply