29 noiembrie 2010

Afla ce nume ii va da Pink bebelusului si la ce vicii nu renunta artista pe timpul sarcinii

Chiar daca pana acum nu a iesit din cuvantul doctorului in ceea ce priveste sarcina, Pink are o slabiciune: nu poate renunta la obiceiul de a bea din cand in cand un pahar de alcool pentru ca, asa cum insasi artista a marturisit, “te face sa te simti mai bine”.

In general sunt disciplinata: cand trebuie sa muncesc – muncesc, cand am chef sa ma distrez – ma distrez, iar cand mi se cere sa fiu atenta sunt atenta. Ocazional este bine sa bei ceva alcool. Am aici o brosura pentru mamici care iti spune ce nu trebuie sa faci. ‘Nu manca asta, nu bea asta!” In Irlanda am vazut o mamica gravida in luna a noua cu un martini in mana. In Italia am vazut o femeie insarcinata cu o sticla de vin vechi in fata.”, a marturisit Pink intr-un interviu acordat recent cotidianului The Sun.

In ceea ce priveste crizele hormonale specifice perioadei, Pink era gata sa ia la bataie un individ care voia sa-i fure locul de parcare. “M-am dus direct la masina lui, dar el se purta de parca nu ma vedea sau nu intelegea engleza. Imi venea sa-l omor. Iar bietului baiat care ma ajuta cu pungile de cumparaturi ii venea sa se bage in pamant de rusine”, a povestit Pink care a mai adaugat ca sarcina ii ofera pretextul necesar pentru a se bucura de felurile sale preferate de mancare.

O alta dilema cu care se confrunta Pink este cea a numelui pe care il va purta copilul. Astfel, in timp ce Carey Hart se gandeste la ceva traditional, Pink isi doreste ceva mai neobisnuit. “Carey nu vrea ca bebelusul sa poarte un nume neobisnuit. Trebuie sa mai lucrez cu el la capitolul originalitate. (…) Tatal meu purta numele James iar fretele meu se numeste Jason. Eu si Carey suntem amandoi irlandezi iar el se mai numeste si Jason si amandurora ne place whiskey-ul, deci nu e mare filozofie”, a declarat Pink facand aluzie desigur la celebra marca iralndeza de bauturi, Jameson.

In ciuda neintelegerilor legate de numele copilului, Pink este convinsa ca partenerul sau de viata va fi un tata excelent: “ Carey este foarte entuziasmat. Suntem de 9 ani impreuna, chiar daca ne-am despartit de cateva ori in perioada asta, insa el si-a dorit mereu sa fie tatic. Va fi un tatic dulce de tot”, a mai adaugat Pink, iar noi nu putem decat sa ne bucuram pentru ea!

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply