30 decembrie 2010

Avril Lavigne aproba varianta Rihannei pentru melodia “I’m With You” si anunta ca noul sau single “What The Hell” va fi lansat gratuit pe 31 decembrie!

Avril Lavigne, cantareata care a ridicat in picioare milioane de fani cu melodiile de pe ultimul sau album, “The Best Damn Thing”, lansat acum trei ani, e hotarata sa recupereze perioada de absenta cu cel de-al patrulea album, “Goodbye Lullaby”. Artista a declarat ca primul single de pe acest album, intitulat “What The Hell”, va fi lansat chiar in ultima zi a anului, pe 31 decembrie, si va fi oferit gratuit fanilor sai, pe pagina ei de Facebook.

“Melodia este pop si are oarece reminiscente din stilul muzical pe care il aveam inainte, iar restul inregistrarilor de pe album sunt mult mai profunde. Asadar, acest album este mai putin pop-rock decat ceea ce am lansat in trecut, chiar daca primul single nu respecta aceasta regula.” – spune Avril despre primul single de pe noul album.

Artista a declarat ca este cat se poate de nerabdatoare sa se intoarca pe scena si sa fie in mijlocul fanilor sai, pe care ii iubeste atat de mult: “Am fost destul de agitata legat de intoarcerea pe scena si de turneele care vor urma, dar stiam ca fanii ma asteptau de ceva timp si ca au fost extrem de rabdatori si intelegatori si apreciez foarte mult acest lucru. Acum insa, pot spune ca de-abia astept sa ma intorc pe scena si sa fiu in mijlocul fanilor mei.” – mai declara Avril.

Avril a vorbit si despre melodia “I’m With You”, melodie pe care Rihanna a folosit-o intr-o noua formula pe ultimul sau album, “Loud”: “Am fost foarte incantata, deoarece “I’m With You” este unul din cantecele mele preferate. Cred ca Rihanna este uimitoare si are melodii minunate. Am fost incantata de noua versiune a melodiei. Cred ca este foarte cool” – spune Avril.

Insa nu numai Avril Lavigne a vorbit despre aceasta melodie, ci si Rihanna, care a spus ca initial si-a dorit sa colaboreze chiar cu Avril pentru aceasta melodie, insa, din pacate, productia melodiei era aproape terminata cand si-a dat seama si a fost prea tarziu. “Am vrut sa colaborez cu Avril, insa mi s-a spus ca melodia este deja terminata si se lucreaza la finisaje. Imi pare foarte bine ca am folosit influentele melodiei lui Avril, deoarece are un ritm extraordinar.” – spune Rihanna.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply