26 decembrie 2010

Enrique Iglesias si Ludacris lanseaza “Tonight (I’m Lovin’ You)”

Posted by Admin | 26 decembrie 2010 | Category: , |

Cantaretul de origine spaniola, Enrique Iglesias si rapper-ul american Ludacris, ofera fanilor un cadou neasteptat: un videoclip cat se poate de incitant si provocator pentru melodia “Tonight (I’m Lovin’ You)”, extrasa de pe albumul bilingv al lui Iglesias, “Euphoria”.
Single-ul, intitulat sugestiv “Tonight (I’m Lovin’ You)”, are acum parte de un video provocator, care ilustreaza povestea unui barbat cuceritor care seduce o femeie intr-un club, ca apoi sa se indragosteasca imediat de alta. Intr-o alta scena a videoclipului, Ludacris, rapper-ul american cu care Enrique a colaborat pentru acest single, apare intr-o masina scumpa, inconjurat de femei superbe.


Clipul este descris ca fiind “putin mai mult decat o poveste si cu ceva elemente cinematografice”. Enrique a declarat ca initial a crezut ca va fi vorba de un video ofensiv si a vrut sa renunte, insa cand a vazut rezultatul final si-a dat seama ca acest clip va fi indragit de toti fanii sai.
“Mi-a fost putin teama. Este o melodie provocatoare si destul de explicita. Insa cand am vazut clipul nu mi s-a parut deloc ofensiv. Desi este provocator si incitant, mi-a placut la nebunie. De fapt, clipul seamana foarte mult cu fanteziile barbatilor si asta este exact ce ne-am dorit si eu si Ludacris.” – afirma Enrique Iglesias.
Cantaretul de origine spaniola spune ca nu a creat aceasta melodie pentru a soca oamenii, ci pentru a reflecta ceea ce gandeste un barbat atunci cand este inconjurat de femei superbe.
“Am fost intrebat de o multime de oameni daca am vrut sa sochez cu aceasta melodie noua. Si sincer le-am spus ca nu a fost in niciun caz vorba despre asta. Imi place la nebunie cantecul. Imi place linia melodica. Imi place ritmul sau unic. Ganditi-va numai cati barbati trec prin acest lucru: ies seara intr-un bar si nu au nici cel mai mic curaj sa faca ceea ce ilustreaza videoclipul?” – Enrique.
Voua cum vi se pare noul hit al lui Enrique Iglesias?

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply