26 februarie 2011

Jessie J spune ca nu va consuma niciodata droguri si face dezvaluiri

Posted by Admin | 26 februarie 2011 | Category: , |


Jessie J si-a propus sa ajunga cat mai sus in industria muzicala. Dupa ce a fost distinsa cu ‘Critics Choice’ la BRIT Awards, cantareata britanica a marturisit ca vrea sa faca ravagii in topuri! Pentru acest lucru, insa, este nevoie de foarte multa munca, dar si de un stil de viata cat mai sanatos!
Motivata de distinctia primita la BRIT Awards, dar si de fascinatia pentru muzica, Jessie a declarat chiar ca vrea sa le devanseze pe colegele de breasla Pink, Beyonce si Katy Perry. Pentru a reusi sa se mentina in preferintele publicului, ea trebuie totusi sa lupte cu problemele de sanatate, dupa ce – la 18 ani – a avut un atac cerebral.
La varsta de 11 ani am fost diagnosticata cu probleme cardiace. La 18 ani am suferit un atac cerebral, din fericire minor. Am fost foarte speriata, insa sunt ok acum”, povesteste ea, “avand o sanatate precara, am realizat ca nu ma pot baza decat pe mine insumi si ca trebuie sa am mare grija de corpul meu”. “Traiesc foarte curat- nu beau, nu fumez si nu voi consuma niciodata droguri”, a spus ea.
Jessie J a facut si o dezvaluire- are probleme cu atacurile de panica, pe care trebuie sa invete sa le tina sub control daca vrea sa aiba succes pe scena. “Cand eram mai mica aveam atacuri de panica foarte puternice. Urasc sa imi pierd controlul. Am inceput sa ma obisnuiesc insa” – spune ea – “Am avut insa de curand un show si m-am panicat pe scena. Seara se numea Black Out si trebuia sa cant in intuneric. I-am rugat organizatori sa aprinda lumina, dar nu au vrut. Nu puteam vedea nimic si imi era groaznic de frica. A fost oribil!” Noi ii dorim multa sanatate si sa ajunga acolo unde isi doreste. Voi ce ziceti, are sanse sa le intreaca pe colegele de breasla dar, mai ales, merita Jessie J acest lucru?


Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply