14 martie 2011

Tinie Tempah se pregateste de un nou album!

Posted by Admin | 14 martie 2011 | Category: , |


Dupa ce a facut ravagii in topurile din Marea Britanie si a fost distins cu doua premii la BRIT Awards, la categoriile ‘British Breakthrough Act’ si ‘British Single’ cu “Pass Out”, artistul se pregateste sa scoata noi piese.
Tinie Tempah spune ca se inspira din mai multe genuri si va veni cu un material inedit!
Artistul considera ca totul vine din butonul ‘shuffle’ de la iPod! “Sunt foarte experimental. Imi place sa folosesc multe influente in muzica mea, pentru ca fac parte din generatia iPod. Suntem obisnuiti cu butonul de shuffle”, explica el.
Tinie lucreaza acum alaturi de Pharrell Williams si a dezvaluit ca pregateste si o colaborare cu Cheryl Cole. Cei doi s-au intalnit la BRIT Awards: “I-am dat un sarut in backstage si i-am spus ca o iubesc!”, a povestit artistul.

Iar in afara de Cheryl, el planuieste sa cante o piesa si alaturi de Adele, desi acest lucru nu se va intampla foarte repede. “Mi-ar placea mult sa colaborez cu ea, este incredibila, dar acest pas trebuie facut la momentul potrivit. Abia si-a lansat noul album, duce o campanie de promovare… Dar candva se va intampla”, a explicat el. Noi ramanem cu ochii pe Tinie Tempah in asteptarea noilor piese si va sugeram sa faceti la fel.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply