06 aprilie 2011

Drake nu paraseste Young Money si i s-a alaturat lui Lil Wayne in turneu

Posted by Admin | 06 aprilie 2011 | Category: , |


Lil Wayne – care pe 16 aprilie va lansa noul material, “Tha Carter IV” – se afla momentan in turneul “I Am Music II”, alaturi de colega sa de la Young Money, Nicki Minaj si de tobarul trupei Blink 182. Lor li s-a alaturat si Drake, la spectacolul din Washington DC, spre deliciul audientei.
‘Mogulul’ de la Young Money i-a facut o primire foarte calduroasa, exprimandu-si public recunostinta fata de Dreezy. “Stiu ca toata lumea credea – cu ceva timp in urma, cand am fost inchis – ca Young Money se va duce de rapa. Dar oameni ca Drake si ca voi toti m-au facut sa ma simt ca si cum nici nu as fi fost acolo. Apreciez foarte mult. Sper ca v-a fost dor de mine cat am lipsit”, a spus Weezy, inainte de a canta piesa “Miss Me” alaturi de protejatul sau.

Iar rapperul canadian a tinut sa infirme zvonurile potrivit carora ar fi parasit crew-ul Young Money. “Azi, cand am coborat din avion, Wayne s-a uitat in ochii mei si m-a intrebat- ai iesit din Young Money? Iar eu m-am uitat la el si i-am zis- frate, ai innebunit? Vreau sa raman aici pentru totdeauna”, a povestit Drake.
De altfel, Lil Wayne si Drake sunt hotarati sa scoata un album comun pana la sfarsitul anului. Pana atunci, insa, iata cateva inregistrari din concert:



Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply