18 aprilie 2011

Mike Posner si-a facut lista de colaborari

Posted by Admin | 18 aprilie 2011 | Category: , |


Mike Posner e un artist foarte metodic. Dupa mai multe colaborari, precum cea cu Lil Wayne, acesta a decis sa-si faca o lista de artisti cu care doreste sa lucreze pe viitor. Pe primele doua pozitii se afla Paul Simon si Andre 3000.
Lista este imensa, spune artistul devenit celebru cu piesa “Cooler Than Me”, dar persoanele cele mai importante de pe ea sunt cantaretul si compozitorul in varsta de 69 de ani, Paul Simon si starul de la trupa Outkast, Andre 3000. “Nu am stabilit inca nimic cu ei, dar sunt artistii cu care vreau neaparat sa colaborez”, a explicat Posner.

Cantaretul a vorbit si despre ascensiunea sa rapida, care aproape ca l-a luat prin surprindere. Desi implicat in industria muzicala de la varsta de 13 ani, abia in urma cu un an si jumatate a cunoscut succesul, devenind unul dintre cei mai buni artisti din 2010.
Am inceput sa produc muzica de la 13 ani si am facut acest lucru ani si ani! Apoi, m-am plictisit sa le ofer altora ideile mele si am decis sa inregistrez eu insumi. Muzica a fost mereu pasiunea mea”, a mai spus el.
Albumul “A Matter of Time” a atras atentia in momentul in care a ajuns pe locul intai in topul iTunesU si a semnat cu J Records. Single-ul “Cooler Than Me” a atras numai review-uri pozitive si s-a vandut intr-un milion de copii, ajungand pe locul sase in Billboard Hot 100. Apoi artistul a mers mai departe cu un nou material de studio, o colectie eclectica de piese de suflet, intitulat “31 Minutes to Takeoff”, lansat in august 2010, care a debutat pe locul opt in Billboard Hot 200.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply