28 septembrie 2010

Lady GaGa este in doliu. Bunicul ei a murit!

Posted by Admin | 28 septembrie 2010 | Category: , , |

La doar doua zile dupa ce si-a vizitat bunicul, internat intr-un azil din New Jersey, Joseph Germanotta, in varsta de 88 de ani, s-a stins din viata.

GaGa a vorbit si in trecut despre suferinta provocata de boala bunicului ei in cadrul unui concert sustinut in Nottingham, cand i-a dedicat acestuia piesa "Speechless".

"Nu prea vorbesc despre viata mea personala, dar bunicul meu e bolnav," le-a spus GaGa fanilor veniti la concert. "Si sunt foarte apropiata de elsi el e foarte bolnav si e internat in Statele Unite, iar tatal meu e acolo cu el. Asa ca am plans toata ziua, am fost foarte trista si m-am gandit ca ar trebui sa fiu sincera cu voi si sa va spun ce se intampla cu mine."

Tatal ei a sunat-o si a rugat-o sa-i dedice piesa "Speechless" bunicului ei, a mai spus artista. "E foarte greu pentru mine sa aflu ca bunicul meu e prea bolnav ca sa mai vina la vreun concert al meu, dar cred ca, daca vom canta suficient de tare, ne va auzi. Asa ca piesa asta e pentru tine bunicule." a adaugat GaGa.
 


Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply