24 septembrie 2010

Noul album Lady Gaga va supara multa lume

Posted by Admin | 24 septembrie 2010 | Category: , , |

Anuntat pe scena Video Music Awards, noul album al cantaretei Lady Gaga ‘Born This Way’ va avea “multe hit-uri care vor enerva foarte multa lume.”

Toata lumea imi spune ca sunt aroganta, dar muzica mea este singurul lucru pe care il am, asa ca trebuie sa ma lasi sa fiu increzatoare macar pe un singur lucru. Cred ca la asta va puteti astepta de la acest album,” a declarat Lady Gaga intr-un interviu acordat revistei RWD.

In timp ce Gaga nu a explicat de ce oamenii vor fi interesati de efortul ei, unul din producatorii cantaretei, RedOne, este dispus sa vorbeasca despre acest subiect, spunand ca albumul acesta este eliberarea ei. “Cred ca este mai mult albumul e de libertate. Albumul acesta este ca libertatea…este albumul ei!” a explicat RedOne.

Cand a fost presat cu intrebari, producatorul a spus, “Albumul acesta este prea pretios ca sa vorbim despre el.” Cu toate astea, el i-a asigurat pe fani ca merita asteptarea, “Cred ca lumea o sa-l indrageasca din prima. Dar cred ca e prea pretios ca eu sa vorbesc despre el. E nebunie curata.”

Intotdeauna am vrut sa sochez oamenii prin muzica, prin text, prin orice lucru care o sa starneasca reactii. Asa ca atunci cand vine vorba de albumul ei, … nu vreau sa vorbesc despre el deloc. Vreau sa pastrez totul. O s-o las pe ea sa vorbeasca despre material. E ea. Este vorba despre ea cum o prezinta pe Gaga. Eu sunt doar producatorul, iar ea este artistul.”

Destul de misterios producatorul RedOne, insa asta inseamna sa ne asteptam la altceva din partea cantaretei?

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply