29 octombrie 2010

Eminem colaboreaza cu Nicki Minaj pe piesa “Roman’s Revenge”

Nicki Minaj a confirmat faptul ca urmeaza sa lucreze cu Eminem la o piesa de pe albumul sau de debut, “Pink Friday”. Alter-ego-ul artistei americane, Roman Zolanski, se va duela cu Slim Shady, prin intermediul muzicii.

Este cea mai amuzanta melodie de pe album. Mi-a dat viata”, spune cantareata de rap. Piesa se intituleaza “Roman’s Revenge” si este produsa de Swizz Beatz.

Artista isi aminteste de momentul in care i-a propus lui Eminem aceasta colaborare si marturiseste ca acesta nu a fost prea incantat: “I-am spus ca ar fi minunat daca am colabora, am vorbit despre acest lucru si i-am trimis o inregistrare. Nu i-a placut. Nu a spus ca nu imi place. Mi-a zis, insa, daca-i pot trimite ceva sa sune mai potrivit lui. I-am trimis un e-mail si i-am multumit pentru timpul acordat si respectul cu care m-a tratat.” Desi nu se mai gandea la o colaborare cu Slim Shady, Nicki i-a mai trimis rapperului o melodie, de care acesta a fost incantat, acceptand colaborarea.

Albumul lui Nicki Minaj, “Pink Friday” va fi lasat pe 22 noiembrie. In acest timp, Eminem planuieste sa ia o pauza, dar este deschis spre a lucra cu alti artisti la proiectele lor.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply