26 octombrie 2010

Justin Timberlake se crede un ciudat

Superstarul Justin Timberlake face dezvaluiri despre propria personalitate, spunand ca in copilarie era foarte timid si ca acum este un tip foarte ciudat. Justin afirma ca a devenit o persoana mult mai increzatoare si nonconformista, odata cu debutul sau in muzica.

Ma vad ca fiind un entertainer, iar asta este singurul lucru la care am fost bun vreodata. In rest, sunt un tip destul de ciudat. Am fost foarte timid in copilarie si numai cand am descoperit scena, lucrurile s-au schimbat.” declara Justin.

In prezent, Justin Timberlake are o cariera ascendenta in plan muzical, proiecte in domeniul filmului si o relatie cu actrita Jessica Biel. Cu toate acestea, el marturiseste ca au fost perioade in care nu era deloc incantat de cariera sa:

Am avut momente in viata cand m-am simtit epuizat si am vrut pur si simplu sa ma opresc. Dar sunt o persoana determinata si perseverenta. Mi-a luat putin timp pana mi-am dat seama ca trebuie sa imbini cum trebuie viata personala cu munca, pentru a fi fericit.” – Justin

Ei bine, ciudat sau nu, Justin Timberlake cu siguranta a reusit sa cucereasca cu a lui carisma si talent o baza de milioane de fani in toata lumea. Si ca sa ne arate ca are talent, el a aparut la inceputul acesti luni in emisiunea lui Jimmy Fallon, unde a aratat de ce este in stare. Urmareste materialul video mai jos:


Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply