22 octombrie 2010

Primul job al Innei a fost ca vanzatoare de haine de bebelusi

Nominalizata din partea Romaniei la MTV European Music Awards (EMA), Inna i-a acordat in exclusivitate un interviu DJ-ului ProFM , Marius Onuc, aseara, in emisiunea "The Hit Factory". Printre altele, iata ce a aflat:

De ce se teme Inna? "Teama mea cea mai mare este aceea de a nu satisface publicul si de a scoate o piesa care sa nu placa", dar a spus ca oricand ar putea reveni la viata ei de dinainte.

Care a fost primul ei job? A lucrat ca vanzatoare intr-un magazine cu articole vestimentare pentru bebelusi, la 16 ani, si a fost angajata cu carte de munca la o agentie de imobiliare, ca secretara.

Care e cea mai importanta achizitie de pana acum? Casa ei, pe care care si-a cumparat-o singura, din banii castigati.

Sunt adevarate zvonurile ca ar avea o relatie cu managerul? "Nu este adevarat si cred ca pozele acelea nu demonstreaza acest lucru. Eu si managerul meu sintem prieteni de foarte mult timp, nu exista o relatie intre noi, decit una artist-manager, el isi face treaba foarte bine si sper ca are aceeasi parere despre mine", a precizat Inna.

Avea strungareata. Ce s-a intamplat?
"Mi-am facut dantura, pentru ca mie nu imi placea acea strungareata".

Cel mai important concert? Va cinta alaturi de Kyle Minogue si David Guetta la "Starfloor", un eveniment organizat de unul dintre cele mai importante radio-uri din Franta, Fun Radio, pe care il caracterizeaza ca fiind "cel mai mare si mai frumos concert din viata mea si voi alerga in backstage sa fac o poza cu cei doi artisti", adauga Inna.


Unde canti de Revelion? Un singur concert, la Varsovia.

Cat despre competitia in care a intrat dupa ce a cistigat titlul de Best Romanian Act la MTV, Inna are concurenta zdravana - Enrique Iglesias, Dima Bilan, Marina and The Diamonds, Swedish House Mafia - in total 21 de artisti care se lupta pentru titlul "Best European Act" pe 7 noiembrie, in cadrul galei MTV de la Caja Magica din Madrid. "Este o categorie foarte grea, dar am multi fani care ma vor sustine, si eu chiar sper la acest premiu", a declarat in direct la ProFM Inna, pe care fanii o pot vota pe site-ul www.mtv.ro.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply