26 noiembrie 2010

Beyonce se inspira pentru cantecele ei de la MJ, Lauryn Hill si Fela Kuti si crede ca in viitor ea si Jay-Z vor fi niste parinti minunati

Desi a trecut ceva timp de cand nu a mai venit cu ceva nou si a stat o perioada in umbra pentru a se bucura de viata de familie, Beyonce vine acum cu detalii noi despre viata personala, despre muzica ei si, nu in ultimul rand, despre noul sau album.

Se pare ca artista, recunoscuta pentru hiturile celebre lansate de-a lungul anilor, nu a stat totusi degeaba in acest timp, ci a lucrat la concepte si idei pentru a scoate un album in care va mixa tot ceea ce ii place din muzica.

Iata, asadar, ca una dintre cele mai inovative artiste ale momentului, revine in forta si planuieste sa scoata un album de mare succes: “Ei bine, nu spun ca inventez un nou gen. Ceea ce fac este sa mixez fiecare gen care imi place si sa ma inspir din orice fel de muzica…Nu e R&B. Nu e pop clasic. Nu e rock. E tot ceea ce imi place, puse la un loc si imbinate in propriul meu stil.” – Beyonce.

Astfel, pentru noul album Beyonce se inspira din muzica africana a artistei Fela Kuti, de unde va lua ritmurile ametitoare, apoi mixeaza profunzimea si emotiile pe care le transmite Stevie Wonder. Bey spune ca influente majore in albumul sau vor avea si Michael Jackson sau Lauryn Hill.

Pe langa melodiile incendiare care se anunta pentru noul album marca Beyonce, nici lista invitatilor de pe acest album nu este de neglijat. Artista a anuntat pana acum colaborari cu Jim Jostin, Ne-Yo sau Sean Garrett, alte nume urmand a fi dezvaluite pe parcurs.

Cu succesul fulminant pe care l-a cunoscut in cariera si viata de familie implinita, Beyonce spune ca uneori se simte singura si ca atunci cand este in turneu si-ar dori sa aiba pe cineva apropiat langa ea. De aici si motivul pentru care a lansat filmul documentar “I Am World Tour”: “A fost un moment cand eram in China si ma aflam intr-un apartament imens la hotel. Am deschis geamul si am vazut o multime de oameni in fata hotelului si nu mi-a venit sa cred. M-am simtit foarte singura atunci si simteam nevoia sa am pe cineva drag langa mine.”-Beyonce.

Artista de talie internationala, care e casatorita cu superstarul hip-hop Jay-Z, a vorbit si despre viata ei de cuplu si a afirmat ca amandoi isi doresc sa fie parinti si ca este sigura ca vor fi minunati, insa acum nu este momentul.”Unul dintre motivele pentru care inca nu am un copil este pentru ca mai sunt anumite lucruri pe care vreau sa le fac inainte de a ma concentra pe rolul de mama. Nu am ajuns acolo, dar nici mult nu o sa mai dureze pana vom avea un copil. Va fi minunat.” declara Beyonce.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply