26 noiembrie 2010

Will.i.am isi doreste un avion pe baterii pentru a proteja mediul

Posted by Admin | 26 noiembrie 2010 | Category: |

e vorba de muzica sau celebritate. Will.i.am, solistul celebrei trupe The Black Eyed Peas, isi doreste ca cineva sa inventeze un avion care sa mearga cu baterii.

Desi nu s-a gandit inca la cum va functiona avionul si nu a schitat niciun plan, motivul pentru care Will.i.am isi doreste cu ardoare aceasta inventie revolutionara, este unul pur ecologic: artistul este extrem de ingrijorat de efectul negativ pe care il au avioanele asupra mediului si spune asta legat de calatoriile dese pe care le face cu avionul in jurul lumii.

Se pare ca solistul trupei The Black Eyed Peas este prins in curentul eco, acesta avand o masina personala pe baterii si nu intelege de ce pana acum aceasta idee nu a fost aplicata si pe alte mijloace de transport. Ca de exemplu, avioanele.

Fac zeci de mile cu avionul, ceea ce, in mod evident, nu este deloc benefic pentru atmosfera, dar apoi scap de sentimentul de vina facand o plimbare in masina mea pe baterii. Arata si functioneaza ca o masina sport, dar de fapt este alimentata de baterii cu litiu. De ce nu se aplica acest sistem si la avioane?” – Will.i.am.

In afara de spiritul eco in care traieste, Will.i.am are principii clare legate si de numele sau. Botezat William James Adams, artistul uraste sa fie strigat pe unul dintre aceste nume deoarece simte ca niciunul nu il reprezinta cu adevarat si il deranjeaza cand oamenii nu tin cont de dorinta lui.

Nici macar familia mea nu ma striga William. Numai autoritatile imi folosesc numele intreg. Dar nu ma reprezinta absolut deloc. Nu sunt eu, chiar daca asa scrie in hartii. Sunt Will.i.am si daca cineva imi spune altfel, devin destul de neprietenos.” – afirma Will.i.am.

Ei bine, fanii artistului nici nu s-ar fi gandit sa-l numeasca altfel, caci ei il cunosc numai pe talentatul Will.i.am, care intotdeauna le-a oferit surprize placute.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply