29 noiembrie 2010

Cheryl Cole are un nou tatuaj – o funda la baza spatelui

Posted by Admin | 29 noiembrie 2010 | Category: |

Frumoasa cantareata, recomandata si sustinuta de Utv, si-a imbogatit colectia de tatuaje. Ea si-a facut cel de-al saptelea tatuaj- o funda! Acesta a fost realizat sub unul mai vechi, reprezentand un fluture.

Cheryl Cole mai are alte cinci tatuaje, pe langa funda si fluturele de pe spate – o sarma ghimpata pe coapsa dreapta, un design celtic pe mana, o gravura in zona dorsala, o floare pe coapsa stanga si literele Mrs. C pe gat.

Cheryl si-a facut tatuajul de pe gat in anul 2006, dupa ce s-a casatorit cu fotbalistul Ashley Cole si si-a schimbat numele de familie din Tweedy in Cole. Desi cei doi au divortat, artista intentioneaza sa pastreze tatuajul, la fel ca si numele de familie. “Nu mi-e rusine cu nimic. Nu am nimic de sters. Nu am resentimente“, a sustine aceasta.

Cat despre noul tatuaj, Cheryl Cole spune ca reprezinta un nou capitol din viata sa: “E o adevarata opera de arta. Este intr-o zona placuta a corpului si e un tatuaj extraordinar. L-am facut in Los Angeles acum doua luni. A fost lucrat de un artist foarte serios. Am stat impreuna si l-am creat. Este un nou capitol. Trebuie sa fie!

Voi ce ziceti despre tatuajele lui Cheryl Cole, ii stau bine artistei?

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply