29 noiembrie 2010

Usher se pregateste sa-i ia locul lui Michael Jackson

Posted by Admin | 29 noiembrie 2010 | Category: |

Fanii lui Michael Jackson sunt ferm convinsi ca un artist de talia lui se naste o data la o suta de ani, insa Usher este de alta parere.Mai nou, artistul simte ca responsabilitatea de a-l inlocui pe Michael Jackson pe scena muzicala apasa pe umerii lui.

L-am pierdut pe Michael si simt ca o presiune imensa apasa pe umerii mei, insa nu ma deranjeaza deloc asta”, a declarat Usher care este gata sa umple golul lasat de Michael.

Pentru a putea calca pe urmele megastarului, Usher pregateste un turneu de amploare “de care si Regele Pop ar fi mandru. Vreau sa ma asigur ca fanii mei vor trai acel gen de experienta pe care n-o vor putea uita niciodata. Vreau ca toti cei care vor participa la concertele mele sa vada ca am evoluat pana la un stadiu la care pot ravni la sansa de a fi comparat cu oameni de talia lui Michael Jackson”, a declarat Usher care a mai marturisit ca atunci cand se afla pe scena simte ca toate trairile sale sunt transpuse fanilor.

Stim cu totii ca Usher este un mare artist, dar credeti ca pana acum are suficiente motive sa se compare cu Michael Jackson?

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply