24 noiembrie 2010

Rihanna: “Mi-as dori sa am un baietel. Fetele sunt rebele si cu toane”

Posted by Admin | 24 noiembrie 2010 | Category: |

In timp ce tot mai multe vedete feminine se gandesc la o familie si eventual la un copil, Rihanna lasa impresia ca nu vrea sa se grabeasca. Asta in aparenta pentru ca in realitate artista a declarat de curand ca ia serios in calcul posibilitatea de a aveaun copil, si asta chiar in viitorul apropiat.

Nu vrea sa leg acest moment de o anumita varsta. Poate sa fie peste un an sau peste zece. (…) Vreau sa spun ca mai am multe lucruri de realizat inainte de a face un copil. Voi sti cand va fi momentul potrivit”, a declarat Rihanna care, de aproape un an, are o relatie cu jucatorul de baseball, Matt Kemp.

Cu toate acestea, surse din anturajul cantaretei au declarat ca Rihanna isi doreste o familie si ca, daca ar ramane insarcinata, si-ar dori sa aiba mai degraba un fiu decat o fiica, pentru ca “fetele sunt in general rebele si cu toane”.

Mi-ar placea sa-mi duc copiii in Barbados. Doar ei m-ar putea determina sa traiesc departe de tot ce am acum. Deci, nu exista nicio sansa sa-mi cresc copiii si sa ma ocup si de cariera mea muzicala cand am un program atat de solicitant”, a declarat Rihanna despre care s-a zvonit la un moment dat ca ar fi insarcinata, dar ca prefera sa tina acest lucru ascuns fata de fani si fata presa.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply