27 decembrie 2010

Eminem, marcat de Craciunul anului 2007, cand era sa moara din cauza unei supradoze

Posted by Admin | 27 decembrie 2010 | Category: , , , |

Eminem le-a promis in mod solemn fanilor ca va renunta la droguri si, pana in acest punct, pare a se tine de cuvant. Mai mult, rapperul si-a amintit de cel mai trist Craciun din viata sa, cel al anului 2007, cand a ajuns la spital in stare grava, din cauza unei supradoze de metadona.

Nu-mi mai amintesc aproape nimic din toata perioada care a urmat. Tot ce mai tin minte este ca nu puteam sa ma ridic deloc din pat. M-am ridicat sa merg la baie. Stateam acolo, in picioare, si am cazut. M-am lovit rau de podea. M-am ridicat dar m-am prabusit din nou, dar de data aceasta n-am putut sa ma mai ridic.”, isi aminteste rapper-ul.
La momentul respectiv, Eminem nu stia daca va mai apuca noul an asa ca a avut timp sa-si puna cumva ordine in ganduri: “ Primul lucru pe care am vrut sa-l fac a fost sa-mi sun copiii. Imi doream sa merg acasa, sa le arat ca sunt ok. Sa fii tata, sa-ti doresti sa fii alaturi de copiii tai in moment dificile, nu este deloc usor!”, a mai adaugat rappper-ul care a avut norocul sa fie externat la o ora dupa incident.

Voi ce credeti, si-a invatat Eminem lectia?

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply