30 decembrie 2010

Kelly Rowland a plans atat de mult la inregistrarile unei piese, incat i s-au inflamat corzile vocale

Fosta membra a trupei Destiny’s Child, Kelly Rowland, se declara foarte incantata de cum merg treburile cu noul sau album, care urmeaza sa fie lansat anul urmator. Materialul s-ar putea numi chiar “Kelly Rowland”, iar artista sustine ca este inspirat din experientele sale personale si ca si-a pus acolo tot sufletul…

Cantareata a povestit cum – in timpul inregistrarilor unei piese – a plans atat de mult, incat corzile vocale i-au fost afectate! Melodia cu pricina se intituleaza “Rose-Colored Glasses” si iata despre ce este vorba… “Cantecul este despre relatii, cu partile lor frumoase, cu partile rele si, bineinteles, cu partile urate”, a explicat Kelly. “Piesa aceasta mi-a readus in minte atatea amintiri, incat – in timpul inregistrarilor – am nu mi-am putut controla lacrimile, am izbucnit in plans si am plans atat de mult incat mi s-au inflamat corzile vocale”, a povestit artista. Cu toate acestea, s-a descurcat sa duca inregistrarile la bun sfarsit, ba chiar considera ca a reusit sa-si imprime pe melodie adevaratele sale emotii.
“Kelly Rowland” ar fi cel de-al treilea album solo al cantaretei, dupa “Simply Deep” din 2002 si “Ms.Kelly” din 2007. Artista nu este inca sigura ca aceasta va fi denumirea finala a albumului. Ea a cerut chiar ajutorul fanilor, inainte sa ia o decizie cu privire la numele materialului. Kelly a colaborat pentru acest album cu artisti precum David Guetta, Rico Love, Ne-Yo sau Tinie Tempah.
In varsta de 29 de ani, cantareata se declara a fi o persoana foarte pozitiva si optimista. Cu toate acestea, ea stie ca sunt multi oameni pesimisti, care au o viziune negativa asupra vietii. Kelly le dedica acestora o piesa de pe viitorul sau album, intitulata “Haters”, prin care – spune ea – cu siguranta va reusi sa le transmita un mesaj. “Este pentru toti nefericitii. Le transmit sa nu incerce sa ne faca si pe noi ceilalti sa ne simtim prost si sa se inveseleasca”, spune artista.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply