27 decembrie 2010

Keri Hilson, singura femeie care a lucrat cu Chris Brown dupa incidentul de anul trecut, ii ia apararea

Keri Hilson si-a intitulat nou album “No Boys Allowed”, insa are un invitat de sex masculin pe acest material. Cantareata de R&B a devenit prima femeie care a lucrat cu Chris Brown, dupa incidentul de la inceputul anului trecut, cand acesta a agresat-o pe Rihanna. Cei doi au inregistrat o piesa, care beneficiaza acum si de videoclip, “One Night Stand” si este a doua colaborare dintre cei doi, dupa “Superhuman” din 2008.
Intr-un interviu recent, Keri isi explica alegerea de a lucra chiar cu Brown: “Nu vreau sa fiu una dintre acele femei neiertatoare si inca una dintre cei care sa-l crucifice si sa-i intoarca spatele. Eu i-am oferit sansa de a-mi recastiga increderea si respectul. Iar Chris a reusit. S-a tarat inapoi in fata publicului… Femeile sunt foarte neiertatoare…”. Cu toate acestea, artista condamna – si acum, dupa aproape doi ani – gestul acestuia:

“Intr-un fel inteleg reactia celorlalti. Nu pot fi de acord cu ce a facut. Dar – totodata – am crezut mereu intr-o a doua sansa!”
Keri, in varsta de 28 de ani, il considera pe Brown, in varsta de 21 de ani, ca fiind un bun prieten al sau si sustine ca publicul ar trebui sa separe viata personala a unui artist de talentul sau muzical. In ciuda faptului ca si-a cerut public scuze si ca s-a cait mereu pentru ce a facut, Chris Brown a reusit cu greu sa-si recastige un loc in ochii ascultatorilor. Desi, in final, a primit trei nominalizari la premiile Grammy din 2011, Keri sustine ca eforturile lui au foste mereu minimizate.

“Cand rolul tau este de entertainer, nu cred ca ar trebui sa aiba de-a face cu viata personala. Iar ce faci in particular nu ar trebui sa-ti umbreasca eforturile pe plan profesional”, considera cantareata. Ea face totodata si o paralela intre situatia lui Brown si a altor artisti, care desi s-au confruntat cu mari probleme personale, au reusit sa-si revigoreze cariera- “Am avut de invatat de la Kanye West. Am invatat din ce i s-a intamplat lui R.Kelly. Am invatat si din cazul lui Michael Jackson. Asta face media- transforma un artist intr-o inutilitate, ca si cum nu ar avea nimic de oferit, doar pentru ca a facut candva o greseala”.
Oricum, noi avem garantia ca Brown a invatat din propriile greseli. El sustine ca a trecut de mult peste perioada plina de frustrari si a devenit o persoana mult mai buna. In plus, a trecut si peste rusinea de a fi considerat ‘un tip care da in femei’ si s-a laudat cu faptul ca a terminat un curs de 52 de saptamani despre violenta domestica! Artistul s-a laudat in fata fanilor pe Twitter, postand o poza cu certificatul si textul- “Am destul respect fata de mine insumi si destula decenta incat sa fiu mandru ca am finalizat acest curs despre violenta in familie. Baietii fug de multe ori de greselile lor si de asumarea raspunderii. Eu prefer sa invat din ele!!!”.

Asadar, incet-incet, cu ajutorul prietenilor din industria muzicala, precum Keri Hilson, Brown reuseste sa-si recastige locul in inima fanilor. Voi ce ziceti, merita Brown o a doua sansa? Are dreptate Keri- viata personala ar trebui separata de cea profesionala?

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply