28 decembrie 2010

Nicki Minaj spune ca Lil Wayne o inspira si Kanye West este mentorul sau

Posted by Admin | 28 decembrie 2010 | Category: , |

Nicki Minaj, cantareata care a debutat cu albumul “Pink Friday” spune ca mentorul sau in cariera muzicala este nimeni altul decat Kanye West si ca nici nu s-a pus problema sa scoata un album fara sprijinul lui.

Cand a fost vorba ca ma apuc de albumul “Pink Friday” am spus ca sub nicio forma nu pot avea un album fara Kanye si ca trebuie neaparat sa faca parte din el. Kanye a devenit mentorul meu si ma sfatuieste in tot ceea ce fac. E o persoana extraordinara si ma bucur sa il am in preajma mea.” – a declarat Nicki Minaj.
Cantareata in varsta de 26 de ani, care acum se bucura de succesul international obtinut cu albumul “Pink Friday” spune ca pentru a avea succes trebuie sa stii foarte bine ce iti doresti si sa lupti intotdeauna pentru tot ceea ce vrei.

Ma inspira oameni ca Lil Wayne. As merge in studio cu el numai pentru a-l observa, pentru a vedea cum lucreaza si practic m-as ruga la Dumnezeu sa imi dea forta creatoare pe care o are el. Trebuie sa ceri ceea ce vrei. Trebuie sa te identifici cu telurile tale si sa lupti pentru ele.” – Nicki Minaj.
Insa oricat de mult incearca Nicki sa patrunda in lumea rapp-ului fara a supara pe nimeni, se pare ca artista a starnit totusi cateva suparari din partea cantaretei Keyshia Cole, care spune ca lansarea single-ului “I Ain’t Thru’” in colaborare cu Nicki Minaj a fost cea mai mare greseala.

Producatorii mei nu au vrut sa lansez acest single cu Nicki Minaj deoarece ei stiau ca publicul meu asteapta melodii mult mai intense si mai profunde, iar acum cred sincer ca ar fi trebuit sa le urmez sfaturile.” – afirma Keyshia Cole.
Insa pentru a indrepta lucrurile, Keyshia s-a grabit sa lanseze urmatoarea melodie, intitulata “Long Way Down”, de care se declara pe deplin multumita, in timp de Nicki Minaj tocmai a terminat un promo pentru melodia “Moment 4 life”, pe care l-a realizat in colaborare cu Drake.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply