23 ianuarie 2011

Avril Lavigne sustine ca a avut o adolescenta banala + Imagini de la filmarile clipului 3D “What the Hell”

Avril Lavigne a fost urmarita timp de trei zile de un baiat! Nu a reusit sa scape de el nici macar urcandu-se intr-un taxi la intamplare, nici ascunzandu-se intr-un magazin de haine, asa ca a decis sa vada exact care-I treaba si… surpriza! A constatat ca il place pe respectivul individ, care – dupa atata perseverenta – a devenit iubitul ei! Scenariul nu este, insa, unul real, ci acela urmat in clipul 3D pentru piesa “What the Hell”.
Avril este foarte ocupata in aceasta perioada – dupa lansarea single-ului “What the Hell”, ea pregateste si videoclipul, dar aduce si ultimele finisaje albumului, care fi lansat pe piata pe 8 martie. Pentru a nu mai tine fanii in suspans, intr-un mini-clip de peste cinci minute, artista ii introduce in lumea din spatele scenei, printr-o serie de imagini de la filmarile clipului.
Un baiat ma urmareste peste tot si ma sui intr-un taxi la intamplare; ma urmareste in continuare si intru intr-un magazin de haine si el e tot dupa mine! Dar la final, o sa ma vedeti distrandu-ma cu el, devine iubitul meu si ajung sa il plac”, povesteste Avril, iar noi nu ne indoim ca lucrurile s-ar putea petrece asa si in realitate…  In ceea ce priveste tehnologia 3D, artista se bucura de avantajele ei: “E extraordinar. Scena mea preferata e cand sunt pe scena cu trupa. Cand te uiti, ti se pare ca esti in multime si ne vezi pe toti cantand!”

Ca un plus adus clipului, va aparea si un invitat special – mama lui Avril Lavigne, Judith-Rosanne! Si ca tot veni vorba de familie, artista a facut o incursiune in copilarie si a dezvaluit ca a avut o adolescenta absolut normala. “Am avut o copilarie banala, intr-un orasel micut, iar cand am implinit 16 ani, mi-am urmat drumul”, a povestit Avril, care la 16 ani a semnat primul contract. La cei 26  de ani de acum, ea pune succesul pe seama faptului ca a reusit sa se simta confortabil in diferite grupuri cu care a lucrat: “Mereu am fost ok cu ceea ce sunt si niciodata nu am simtit ca trebuie sa ma integrez neaparat intr-o anumita categorie! La scoala umblam cu tot felul de copii, din diverse grupuri. In ultimul an de liceu, mi-am petrecut timpul cu un grup de skateri, in special baieti”.
Avril a dedicat piesa “What the Hell” fanilor care au fost alaturi de ea, inca din zilele “Sk8r Boi”, au sustinut-o si au crezut in ea mereu. Mesajul exprimat in aceasta piesa – spunea artista in urma cu ceva timp – este unul despre libertatea fiecarui individ si despre faptul ca nu trebuie sa uitam niciodata de unde am plecat sau cine suntem cu adevarat. Cantareata a tinut, insa, sa precizeze ca piesa nu este chiar un indicativ corect pentru acest nou material, in care totul va fi diferit de ce ne-a oferit pana acum. Tousi nu mai avem prea mult de asteptat si ne vom lamuri ce este si cu acest album care vine cu un sound mai matur. Pana atunci, iata si imaginile din spatele scenei:

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply