26 ianuarie 2011

David Guetta va colabora cu U2, pentru noul album al trupei

Posted by Admin | 26 ianuarie 2011 | Category: , , |

Starul cluburilor dance a pus mana pe o colaborare de zile mari! David Guetta a fost invitat chiar de solistul U2 sa vina cu niste idei pentru viitorul album al trupei. Dj si producator, Guetta si-a facut deja o intrare triumfala in industria muzicala, prin colaborarile cu Madonna, Rihanna, Black Eyed Peas, Flo Rida sau Akon, insa acum este vorba de o adevarata legenda in muzica, U2 avand o istorie de 35 de ani…
Francezul este foarte entuziast si se declara extrem de onorat de propunere.
L-am intalnit pe Bono si sunt foarte onorat pentru ca mi-a propus sa produc cateva piese pentru urmatorul album al U2”, a spus Guetta, care sustine ca nu va avea nicio problema in a-si adapta stilul astfel incat sa se potriveasca cu muzica irlandezilor.

Acesta nu a mai stat pe ganduri si s-a pus rapid pe treaba, vazand aceasta colaborare ca pe o adevarata provocare: “Am inceput cu cateva idei, am pus cate ceva pe foaie…”. “Sunt din ce in ce mai deschis catre noi stiluri muzicale. Evident, muzica electronica ramane baza, dar iubesc muzica in general. Daca este muzica buna, nu conteaza atat de mult in ce gen se incadreaza”, considera artistul, “dupa toate colaborarile cu acesti artisti urbani, m-am gandit ca ar fi o adevarata provocare sa merg si in zona rock”.

Ar putea iesi ceva interesant, nu?

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply