24 februarie 2011

Katy Perry nu apreciaza plasarea de produse din clipul “Hold It Against Me” al lui Britney Spears


Katy Perry s-a lansat intr-o discutie pe Twitter cu Marina and the Diamonds. Desi nu au fost facute referiri precise, a fost evident pentru toata lumea unde batea artista, care critica plasarea de produse in mod grosolan in videoclipurile melodiilor.
Marina and the Diamonds punea pe Twitter urmatoarea intrebare: “Care e rationamentul pentru plasarea de produse in clipuri? Din pozitia fanului, preferi si accepti ‘product-placement’-ul, daca acest lucru inseamna un clip cu un buget mai mare?” Iar Katy a raspuns cu promptitudine, nu chiar din perspectiva fanilor insa- “Fa-o cu stil si gratie… Nu la modul- ‘in your face’, cum o fac unii. Trebuie sa introduci produsul in mod creativ. Multor artisti, insa, nu le pasa“.

Desi numele lui Britney nu a fost pronuntat in mod explicit, toata lumea a facut rapid conexiunea. Mai ales ca site-ul TMZ.com a publicat recent un raport, potrivit caruia Spears ar fi incasat 500.000 de dolari pentru a promova in clipul noului sau single produse electronice de la Sony, parfumul Radiance, cosmetice de la Make Up Forever si portalul Plentyoffish.com.
De altfel, si Katy Perry promoveaza in clipul sau “Waking Up in Vegas” diferite gadget-uri. Si nici Lady Gaga nu se fereste de aceasta parctica- acelasi site, Plentyoffish.com, apare in clupul “Telephone”, alaturi de Wonder Brad, Miracle Whip, Coca Cola diet sau aparatul foto Polaroid. Se pare, insa, ca Britney Spears este prima care deranjeaza privirea colegelor din industria muzicala. Voi ce parere aveti despre clipul “H.I.A.M”? Va deranjeaza modul in care sunt prezentate anumite produse, in scop comercial?

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply