26 februarie 2011

Ke$ha sta de vorba cu unicornii intr-un nou clip, pentru piesa “Blow”

Posted by Admin | 26 februarie 2011 | Category: , , |


Cum e sa stai de vorba cu unicornii? Ce limba vorbesc acestia si ce subiecte ii intereseaza? Stie Ke$ha, care a ales acest scenariu pentru noul sau videoclip la piesa “Blow”.
Imaginile o infatiseaza pe frumoasa cantareata stand de vorba cu un cuplu de unicorni care beau sampanie, la o petrecere, explicandu-le cum a fost aleasa in parlamentul din Uzbekistan. “Am apucat ursul de gat, m-am uitat fix in ochii lui si i-am spus – ursule, ai pana numar pana la 0 sa-ti pui pe tine niste pantaloni si sa-ti ceri scuze presedintelui. Si asa am fost aleasa in parlamentul din Uzbekistan”, povesteste Ke$ha. Iar daca nu intelegeti nimic, nu-i nicio problema…
In clip apare si actorul din “Dawson’s Creek”, Van Der Beek, cu care Ke$ha se lupta spre final. In timpul conflictului, artista ii spune- “Mai sa fie… este chiar James Van Der Douche”, iar el ii raspune- “”Nu-mi place sa razi de numele meu, Ke-dollar sign-ha!”

“Blow”, o piesa electro fist-pumping, este extrasa pe al doilea album al cantaretei, “Cannibal”. Piesa a fost produsa de Dr.Luke in colaborare cu Max Martin, Benny Blanco, Kool Kojak si Klas Ahlund. Iar clipul a fost regizat de Chris Marrs Piliero.
Si nu uitati- Ke$ha vine cu un produs proaspat- “I Am the Dance Commander + I Command You To Dance: The Remix Album”, pe 22 martie! Dar pana atunci, videoclipul:


Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply