30 martie 2011

Inainte de turneu, Miley Cyrus critica artistii care fac playback

Posted by Admin | 30 martie 2011 | Category: , , |

Miley Cyrus a decis sa se reapuce de cantat. Dupa ce – in ultima vreme – s-a ocupat mai mult de cinematografie, artista vrea sa revina ‘full-time’ pe scena muzicala si are planuri serioase, care includ chiar un turneu.
Intr-un interviu acordat publicatiei The Telegraph din Austrialia, in care a vorbit despre planurile sale de viitor, Miley a facut si cateva aprecieri despre starea industriei muzicale in acest moment. Ea a afirmat ca cei care fac playback nu pot fi numiti cantareti adevarati si ca prefera sa cante live decat sa mimeze, indiferent de conditii. “Mai bine sa spuna oamenii ca eu cant oribil, decat sa ma vada doar dand din buze”, a explicat ea. Si toata presa, desi nu a fost un atac direct si nu au fost pronuntate nume, s-a gandit ca face referire la Britney Spears. Asa sa fie sau sunt jurnalistii rautaciosi?
Miley a mai vorbit si despre ‘moda’ postarii de melodii pe YouTube si strangerea cat mai multor view-uri, in incercarea de a castiga popularitate sau de a fi remarcat. “Ar trebui sa fie mai greu sa devi un artist”, a apreciat ea, “Nu doar sa pui niste piese online, apoi sa pleci in turneu”. Desi nici de data aceasta nu a fost pronuntat vreun nume, atacul era indreptat catre noua senzatie a internetului – Rebecca Black cu a sa melodie “Friday”.

Cat despre retelele de socializare, cantareata nu simte nevoia sa fie prezenta si in mediul virtual. “Nu stau pe Twitter, nu-mi ocup timpul cu retelele sociale, incerc sa ma tin departe. Si asa ma plang suficient ca oamenii stiu prea multe despre viata mea personala. Sa ma expun si mai mult ar fi o prostie”, a explicat ea.
Miley Cyrus va pleca in turneul “Gypsy Heart” pe 29 aprilie si se declara foarte nerabdatoare: “Acest turneu e un vis devenit realitate. Nu doar pentru ca voi vizita atatea zone interesante, ci si pentru ca voi cunoaste atatia oameni frumosi! Gypgy heart nu e doar un turneu pentru mine, ci si o misiune de a imparti dragostea”. Turneul se va incheia pe 2 iulie si – in tot acest timp – artista va sustine 10 concerte.
Cantareata a scos deja patru albume: “Meet Miley Cyrus” (2007), “Breakout” (2008), “The Time of Our Lives” (2009) si “Can’t Be Tamed” (2010), dar noi speram sa vina si cu piese proaspete…

Currently have 0 comentarii: