28 martie 2011

Noul album Sum 41 poate fi ascultat online

Posted by Admin | 28 martie 2011 | Category: , |


Peste numai 24 de ore va fi lansat noul album al trupei Sum 41, “Screaming Bloody Murder”. Artistii spun ca – de data aceasta – nu ii intereseaza reactia criticilor, a presei sau a radio-urilor, ci doar cea a fanilor!
Albumul poate fi ascultat deja online aici. Scris in perioada in care vocalul Deryk Whibley divorta de Avril Lavigne, materialul se anunta a fi ‘mai intunecat’ si plin de pasiune. “Am pus multa pasiune in aceste melodii“, spune Deryk, “Le-am scris intr-o perioada intunecata a vietii mele. Este un album mai dur, din acest punct de vedere.  Aceasta era starea mea de spirit de atunci. Nu am incercat sa fac ceva anume, mi-am urmat inima si ce a iesit a iesit“.

Iar ce a iesit suna foarte bine! Atat in cazul lui Deryk, cat si in cazul lui Avril Lavigne… Si ea a marturisit ca – dupa divort – a avut o perioada dificila: piesa ‘Goodbye’, scrisa si produsa chiar de Avril, vorbeste despre felul in care a reusit sa treaca peste o serie de clipe grele si despre incheierea unui capitol din viata sa. Mai mult, artista a dezvaluit ca ii este extrem de greu sa cante live track-ul cu pricina.
In ceea ce priveste noul album al Sum 41… “Ne-am luat libertatea de a face tot ce dorim in acest album“, a mai spus Whibley, “La naiba cu toti! Nu-mi pasa de radio, nu-mi pasa de ce va zice presa, nu-mi pasa ce zic criticii. Tot ce ma intereseaza este parerea trupei si a fanilor“. “Screaming Bloody Murder” va fi lansat maine, iar primul single promovat este chiar cel care da numele materialului.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply