30 martie 2011

Recenzie ‘Femme Fatale’ – partea a 2-a

Posted by Admin | 30 martie 2011 | Category: , |

Dupa cum va spuneam si ieri, astazi continuam recenzia albumului proaspat lansat de Britney Spears, ‘Femme Fatale’. Pe langa cateva critici pozitive de la Rolling Stone si Daily Telegraph, astazi povestim despre cinci melodii de pe material, care este parerea noastra despre ele si puteti sa le si ascultati.
Albumul a primit review-uri pozitive de la criticii de specialitate. Jody Rosen, de la ‘Rolling Stone’ spune ca “acesta este cel mai bun album al lui Britney. Iar daca nu este, cu siguranta primeste cel putin titlul de cel mai ciudat. Conceptual, este un material foarte direct: un disc de petrecere, la pachet cu sex si tristete”. Robert Copsey, de la ‘Digital Spy’, i-a dat artistei nota 5 din 5, spunand ca este comeback-ul pe care il astepta dupa “Blackout”. Robert Everett-Green de la “The Globe and Mail” i-a dat albumului nota 3,5 din 4, cu complimente pentru soundul reusit, numindu-l “una dintre cele mai mari ‘guilty pleasures’ din muzica pop a acestui an”.

Tom Gockelen-Kozlowski de la ‘The Daily Telegraph’ i-a dat materialului nota 4 din 5, spunand: “In ciuda vocii cam stinse a lui Britney si a versurilor fara prea multa consistenta, a reusit sa vina cu un sound pop foarte avantgardist, cu mixturi de uber-cool dubstep”.
Dar sa luam piesele pe rand:
•    “Till the World Ends”- Este piesa care deschide albumul, prin care Britney ne invita la un dans care sa tina pana la sfarsitul lumii. Scrisa de Alexander Kronlund si Ke$ha si produsa de Dr. Luke, Max Martin si Billboard, melodia a debutat direct pe locul 20 in Billboard Hot 100 si se anunta a deveni un mare hit. Mai mult, s-ar parea ca in scurt timp vom beneficia si de un videoclip. Exploziva si cu un refren catchy, piesa poate fi un adevarat imn de petrecere.

•    “Hold It Against Me”- Este primul single de pe album si credem ca nu mai are nevoie de prezentari. Imediat dupa lansare, “Hold It Against Me” a doborat un prim record, strangand cele mai multe difuzari la radio intr-o singura zi. Seria reusitelor a continuat si, astfel, a devenit cea mai difuzata melodie, timp de sapte zile la rand, la radiourile din Statele Unite! Piesa a fost difuzata de 4.000 de ori, intr-o saptamana, la posturile de radio din SUA. Britney a devenit prima artista care atinge acest record, in 18 ani de cand Billboard a inceput aceasta monitorizare.

•    “Inside Out”- Aduce niste versuri senzuale si un ritm foarte bine adaptat temei, iar Britney – dupa ce ne-a scos la dans in piesele anterioare – incepe sa ne dezvaluie din latura sa de femeie fatala. Foarte provocatoare, artista canta pe ritmul cu inflente R&B. A fost produsa tot de Dr. Luke si Max Martin, dar si de canadianul Billboard, fiind una dintre cele mai apreciate piese de pe album.

•    “I Wanna Go”- Este o piesa careia criticii muzicali ii prevad un viitor stralucit. Scrisa de Martin in colaborare cu Savan Kotecha si Karl Schuster si produsa alaturi de Shaellback, continua in linia trasata de primele doua melodii de pe album. Perfecta pentru dans, melodia vine cu un beat foarte catchy, numai bun de pus pe ‘repeat’.

•    “How I Roll”- Este o piesa la care au lucrat foarte multi muzicieni. Compusa de Christian Karlsson, Henrik Jonback, Magnus Lidehäll, Pontus Winnberg, Nicole Morier, Bonnie McKee si produsa de Bloodshy, Jonback, Magnus, melodia din pacate nu prea a prins la public si nu a primit nici un feedback pozitiv din partea crticilor. Cei mai multi au spus ca nu se incadreaza deloc in stilul lui Britney, nu se leaga de ideea de ‘femeie fatala’ si are prea multe efecte. Vocea masculina a fost, insa, apreciata, iar noi credem ca – pana la urma – piesa nu este chiar atat de rea si merge numai bine ascultata inainte de a pleca la un party.

In curand o sa puteti urmari si partea a treia a recenziei ‘Femme Fatale’

Currently have 0 comentarii: