26 aprilie 2011

Avril Lavigne se teme ca nu va putea canta una dintre noile piese in concerte


Avil Lavigne lansa cu circa doua luni in urma albumul “Goodbye Lullaby”, iar acum – ca un pas firesc – ar trebui sa inceapa o serie de concerte de promovare. Artista isi face, insa, griji in privinta setlist-ului si in special a piesei “Goodbye”.
Ce am facut pe acest album? Nu m-am dat deoparte de la nimic. Mi-am permis sa explorez zone infricosatoare, am fost extrem de sincera in primul rand cu mine insumi, cu riscul de a deveni vulnerabila si mi-am pus sufletul pe tava in unele piese“, marturisea la momentul lansarii cantareata in varsta de 26 de ani.

Avril Lavigne a inceput lucrul la album in 2009, imediat dupa despartirea de Deryck Whibley, de la Sum 41. Whibley, cu care artista a fost casatorita timp de patru ani, a produs sase piese de pe material. Avril a marturisit ca lucrul alaturi de fostul ei sot nu a fost deloc stanjenitor: “Ma consider foarte norocoasa si sunt foarte recunoscatoare ca suntem buni prieteni. Suntem in continuare ca o familie. Sper sa mai lucrez cu el si in viitor. Avem o prietenie frumoasa, o relatie foarte buna si ne respectam reciproc“. Cu toate acestea, ea recunoaste ca nu i-a fost usor, pentru ca a trebuit sa incheie un capitol din viata ei.
Abia astept sa cant piesa ‘Push’. Melodia  mea preferata de pe acest album este insa ‘Goodbye’, ultima melodie, dar pe aceasta s-ar putea sa nu fiu in stare sa o cant. Daca nu ati ascultat-o deja, luati-va un servetel!”, a explicat artista. Piesa “Goodbye”, scrisa si produsa chiar de Avril, este despre felul in care a reusit sa treaca peste o serie de clipe grele si despre incheierea unui capitol din viata sa. Ea marturiseste ca a avut de furca cu acest track inca de la inregistrari, cand vocea ii tremura.
Lavigne se declara foarte fericita ca albumul sau a fost foarte bine primit de toata lumea, de la familie si prieteni, pana la criticii de specialitate. Voi ce parere aveti despre material?

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply