22 ianuarie 2011

Beyonce a fost virgina inainte sa-l intalneasca pe Jay-Z

Posted by Admin | 22 ianuarie 2011 | Category: , |

Beyonce s-a pus pe declaratii-soc. Artista a vorbit despre viata ei intima. Rezultatul? Toata lumea a ridicat din spranceana! Artista, in varsta de 29 de ani, a spus ca Jay-Z este primul barbat cu care si-a inceput viata sexuala.
Cunoscuta atat pentru talentul sau, cat si pentru faptul ca este foarte hot, Beyonce marturiseste ca nu era deloc experimentata la inceputul casniciei cu rapperul. Experimentata sau nu, a reusit totusi sa-l tina langa ea ani buni… Intr-un interviu acordat site-ului MediaTakeOut.com, a povestit ca – inainte de Jay-Z – nu a avut decat un prieten, insa, fiind foarte mici nu au trecut niciodata pragul dormitorului. Decat, probabil, pentru a juca ‘v-ati ascunselea’…
Oamenii ar fi surprinsi daca ar sti cat de neexperimentata eram. Am avut primul prieten la 12 sau 13 ani. Si am fost impreuna pana la 17. Pentru vremea aceea, se poate spune ca am fost impreuna foarte mult timp. Am fost mereu foarte loiala si matura”, a povestit artista. Dar cum de nu s-a ajuns si la sex? “Cu toate acestea, eram prea mica pentru a avea un iubit in adevaratul sens al cuvantului- nu locuiam impreuna, nu… stiti voi… A fost singura mea experienta cu un baiat si, de atunci, nu am mai avut decat un iubit in viata mea – Jay”, a explicat ea. Stiti voi, da?

Beyonce l-a cunoscut pe Jay-Z in 2002, iar cei doi au hotarat sa-si uneasca destinele in 2008. Artista a afirmat candva ca relatiile ele foarte stranse cu femeile – intelegeti voi ce doriti aici! – au impiedicat-o sa aiba relatii nesanatoase cu barbati! Fosta membra a Destiny’s Child a marturisit ca, intr-un fel, are conceptii feministe: “Cred ca sunt feminista, intr-un fel. Nu e ceva asumat- asa decid sa fiu. Poate sunt asa pentru ca am crescut intr-un grup de femei, lucru care mi-a fost de mare folos. M-a tinut departe de probleme si de barbati!” Si de… stiti voi!
In ciuda declaratiilor artistei, gurile rele spun ca aceasta a avut relatii si cu Nas (in al carui clip “You Owe Me” o vedem dansand de mama focului!), cu Marques Houston, Kobe Bryant si Sean Paul. Dar probabil nu s-a ajuns la… stiti voi! Oricum, pana cand nu apare vreun fost iubit, care sa ne aduca dovezi cum ca lucrurile ar sta altcumva, nu ne ramane decat sa o credem pe cantareata cea cuminte pe cuvant! Voi ce ziceti?

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply