24 ianuarie 2011

David Guetta se declara onorat de colaborarea cu Rihanna de pe “Who’s That Chick”

Muzicianul francez a colaborat cu o serie de artisti de top, printre care si Madonna, Flo Rida sau membrii Black Eyed Peas. David Guetta se declara, insa, foarte incantat de duetul din piesa “Who’s That Chick”. Cine este cantareata care si-a imprumutat vocea pentru acest track? Va dam un indiciu- are parul rosu ca focul!
Guetta se declara impresionat de cum a mers colaborarea cu Rihanna, desi initial – recunoaste el – nu avea nicio idee despre ce va urma.
Bu, care este fratele lui Akon, facea niste A&R pentru albumul Rihannei. Si a venit sa ma intrebe daca nu as fi interesat de niste inregistrari. Si m-am simtit foarte-foarte prost, pentru ca sunt un mare fan al Rihannei, dar nu aveam niciun beat care sa simt ca se potriveste”, a explicat acesta. “Nu-mi venea nicio idee. Uneori doi artisti vor sa lucreze impreuna, dar nu inseamna ca totul se si leaga. Ai nevoie de ideea potrivita”, considera David.

Dar – pana la urma – lucrurile s-au legat in cazul celor doi. “Am mers sa o vad la Londra, unde avea concert. Si chiar inainte de concert am mers in backstage si i-am dat sa asculte o inregistrare. A spus ca-i place, dar cred ca avea ceva indoieli. Dupa concert ne-am revazut si mi-a zis – Piesa aceea mi-a ramas in cap! Si am decis s-o facem!”, a povestit el.
Artistul s-a declarat extrem de onorat de collaborate: “O melodie semnata David Guetta featuring Rihanna! Este o onoare imensa pentru mine”.
Si Rihanna la randul sau a fost incantata de rezultat. Voi sunteti?

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply