23 martie 2011

Cu sase zile inainte de lansarea ‘Femme Fatale’ Britney Spears ofera albumul spre ascultare


Britney Spears a ajuns in pragul lansarii noului sau album, “Femme Fatale”. Desi va aparea oficial pe piata pe 29 martie, cu sase zile inainte putem asculta deja toate melodiile, pe site-ul music.aol.com.
Multe dintre piese nu ne sunt complet necunoscute, pentru ca Britney ne-a bombardat cu o serie de teasere, iar cateva ‘au alunecat’ chiar online. Acum puteti avea, insa, o viziunea completa asupra materialului, care poate fi ascultat aici.
Artista se declara foarte multumita de rezultatul muncii ei din ultimul timp, marturisind ca este foarte incapatanata cand vine vorba de hit-urile sale… Acesta ar fi cel de-al saptelea album de studio al ‘printesei muzicii pop’, la care a lucrat neintrerupt timp de trei ani. “Intotdeauna m-am implicat foarte mult in fiecare material pe care l-am scos pe piata. Sunt foarte incapatanata cand vine vorba de inregistrari si nu-mi place sa cant decat piesele de care sunt multumita. De aceea, dureaza destul de mult pana reusesc sa pun cap la cap totul”, a explicat Britney.

Ea a subliniat ca nu vrea sa se alature artistilor care uneori canta piese care nu ii reprezinta, pentru a satisface gusturile caselor de discuri. “Trebuie sa ma simt legata de o melodie, sa miste ceva in interiorul meu. Cred ca e un proces pozitiv, pentru ca – in acest fel – iubesc muzica pe care o scot pe piata. Stiu ca sunt multi artisti care isi urasc melodiile. Nu vreau sa fac parte dintre ei”, sustine artista.
Cantareata in varsta de 29 de ani a lucrat la “Femme Fatale” alaturi de producatorii de cursa lunga Max Martin si Dr.Luke si, in premiera, cu will.i.am de la Black Eyed Peas. A rezultat – spune ea – “un album mai intunecat si mai dur ca cele precedente”. Si, intr-adevar, nu putem sa nu remarcam ca soundul este diferit de albumele anterioare. “Am vrut sa vin cu ceva complet diferit de ‘Circus’ si, in general, de toate inregistrarile mele precedente”, a explicat Britney. Va lasam pe voi sa decideti daca a reusit sau nu…

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply