29 martie 2011

Cum isi promoveaza Radiohead noul album?

Posted by Admin | 29 martie 2011 | Category: , |


Thom Yorke a imbracat rolul baiatului cu ziarele: acesta a impartit ieri pe strazile Londrei un ziar gratuit, conceput chiar de Radiohead. Intitulata “The Universal Sigh”, publicatia marcheaza lansarea noului album al trupei, “The King of Limbs”.
Yorke a postat imediat pe Twitter si cateva fotografii cu fanii care au primit cate o copie din “The Universal Sigh”, iar vestea s-a raspandit rapid in retelele de socializare. “Daca vreti sa-l intalniti pe Thom Yorke, se afla la Rough Trade East, in rolul de paperboy”, scria samferriday. Si se pare ca multi admiratori au vrut sa il intalneasca. Pe site-ul oficial al ziarului puteti vedea pozele norocosilor care au avut ocazia sa-l intalneasca pe cantaret, dar si programul acestuia in zilele urmatoare, in care urmeaza sa mai distribuie ziare si alte orase.
Daca va intrebati totusi ce este cu “The Universal Sigh”… Reprezinta o colaborare intre formatia Radiohead si artistul Stanley Downwood. Cele 13 pagini contin diverse articole pe mai multe teme, dar si cateva pagini de artwork. Spre exemplu, criticul literar si jurnalistul de calatorie Robert Macfarlane a scris un text intitulat “Tree Climbing”, in timp ce Stanley a redactat “Sell Your House and Buy Gold Downwood”.

“The Kings of Limbs” este cel de-al optulea album de studio al trupei Radiohead, produs de Nigel Godrich, lansat pe 18 februarie in format digital si cu o zi in urma – pe 28 martie – sub forma de CD sau vinil.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply