29 martie 2011

Recenzie ‘Femme Fatale’ – partea 1

Posted by Admin | 29 martie 2011 | Category: , |


Albumul “Femme Fatale” al lui Britney Spears a dus (evident, fiind vorba de un nume mare) la o serie de controverse – multi fani sunt incantati de noul sound cu care a revenit dupa trei ani artista, in timp ce altii spun ca mai bine ramanea la imaginea de ‘printesa suava a muzicii pop’ si la stilul care a consacrat-o. Voi ce ziceti?
Cantareata in varsta de 29 de ani a lucrat la “Femme Fatale” alaturi de producatorii de cursa lunga Max Martin si Dr.Luke si, in premiera, cu will.i.am de la Black Eyed Peas. A rezultat – spune ea – “un album mai intunecat si mai dur ca cele precedente”, iar soundul este intr-adevar foarte diferit de albumele anterioare. “Am vrut sa vin cu ceva complet diferit de ‘Circus’ si, in general, de toate inregistrarile mele precedente”, a explicat Britney. Parerea unanima (indiferent de opinia fata de calitatea albumului): a reusit sa aduca ceva nou!

Oricare ar fi reactiile celorlalti, insa, Britney se declara foarte multumita de rezultatul muncii ei si spune ca iubeste fiecare melodie de pe noul material. Acesta ar fi cel de-al saptelea album de studio al sau, la care a lucrat neintrerupt timp de peste doi ani. “Intotdeauna m-am implicat foarte mult in fiecare material pe care l-am scos pe piata. Sunt foarte incapatanata cand vine vorba de inregistrari si nu-mi place sa cant decat piesele de care sunt multumita”, a spus artista.
Maine o sa puteti citi si despre melodiile aflate pe acest album si bineinteles – cum albumul este disponibil pe internet – o sa le puteti asculta.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply