16 aprilie 2011

Cariera lui Kid Cudi a fost cuprinsa intr-un documentar (video)

Posted by Admin | 16 aprilie 2011 | Category: , |


In timp ce Kid Cudi se pregateste de un show sold-out la Hollywood Palladium, un film documentar de circa 20 de minute, care aduce in prim-plan momentele cele mai importante din cariera sa, a ajuns – ca majoritatea productiilor, in ziua de azi – pe internet.
Regizat de Jason Goldwatch si intitulat “The Journey of Mr.Rager”, filmuletul ne poarta alaturi de Cudi in turnee, urcam impreuna cu el pe scena, il privim din public, avem acces in culise, dar si in studioul de inregistrari. Documentarul muzical este un rezumat al activitatii artistice a rapperului pana in acest moment, in care – daca nu stiati – vrea sa inceapa o viata noua!
Desi anuntul era facut pe 1 aprilie, nu este o gluma – Kid Cudi a renuntat la droguri. Rapperul de la GOOD Music spune ca vrea sa concentreze asupra carierei si sa nu mai piarda timpul cu prostii.
Nu mai fumez iarba. O las pe toata pentru copii. Am o afacere de condus, am treaba multa si trebuie sa ma concentrez, sa am mintea limpede. Pentru cei care vor continua in acelasi stil: fumati un joint in memoria mea!”, a spus acesta. “Nu este o gluma”, a subliniat el, “Sunt fericit asa curat. Sunt fericit sa fiu un nou ‘eu’. Si am un singur sfat- exista mereu o luminita la capatul tunelului. Iadul are o usa, iar eu am gasit-o. O voi lasa deschisa, pentru cei care-si mai cauta inca drumul.

Scott Ramon Seguro Mescudi, pe numele sau real, a scos pana acum doua albume de studio- “Man on the Moon: The End of Day” (2009) si “Man on the Moon: The Legend of Mr. Rager” (2010) si un mixtape-“A Kid Named Cudi” (2008), anuntand pentru 2011 un nou album de studio, intitulat “Wizard”.
Partea 1:




Partea 2:

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply