21 aprilie 2011

Drake este incantat ca muzica lui e piratata

Posted by Admin | 21 aprilie 2011 | Category: , |


Drake, care va primi prestigiosul premiu Hal David Starlight, la cea de-a 42-a gala a ‘Annual Songwriters Hall of Fame’ din 16 iunie, isi aminteste de momentul in care a fost oprit sa cumpere o caseta piratata care continea – supriza! – chiar piesele sale.
Rapperul se afla in New Orleans, cand a fost oprit pe strada de un vanzator ambulant, care a incercat sa-i vanda propria muzica piratata. “Mi-a palcut la nebunie acest moment, mai ales ca s-a petrecut in New Orleans“, a explicat el, “A fost pentru prima data cand am realizat ca muzica mea se raspandeste, ajunge la oameni“. Drake povesteste ca nu a fost deloc deranjat: “Nu-mi venea sa cred. Nu eram deloc suparat. Te astepti sa nu ai o reactie pozitiva cand cineva iti pirateaza muzica, dar m-am trezit ca sunt foarte incantat!

Cantaretul in varsta de 24 de ani lucreaza in prezent la cel de-al doilea album de studio, intitulat “Take Care”, pentru care va colabora cu Florence and the Machine si producatorul Jamie Smith, de la trupa The xx. Dar – pana sa lanseze propriul material – acesta s-ar putea sa scoata un album comun impreuna cu Lil Wayne.

Currently have 0 comentarii:


Leave a Reply